Direktlänk till inlägg 17 juni 2016

rörigt

Av nattis - 17 juni 2016 16:07

känner att tiden inte räcker till :( har så många måsten som ska hinnas med men ekonomin hänger inte med heller tyvärr. på söndag ska vi på umgänge ska bli härligt  :) valparna kom måndag/tisdag äntligen . alva mår bättre o börjar sakta men säkert visa missnöje att bara stå o tillfriskna me pärlan ihagen. alva skrämde slag på en vän inatt genom att stå innan för grinden. men pärlan stod kvar i hagen duktiga tjejen. alva har nog börjat bli rastlös men hon ska vara vilandes tills hältan gett me sig helt :) daisy är väldigt duktig som mamma så nu får vi se om hon står ut me dem tills de är 12 v som jag helst vill att de ska vara när de flyttar.. skulle behöva börja rensa rabatter i stugan göra. klart hundgården så vi kan planera in lekplatsen. vatten o avlopp osv önskar de fanns fler timmar på dygnet..hundgården vid lägenheten ska göras klart oxå och alla bilar ska rensas o tryckas ihop och skickas men hur ska vi hinna???

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nattis - 19 juni 2016 16:21

umgänge me sanna o stephanie :) vi var i sandvands sportstuga vi grilla o bygggde koja och så träffa step en kompis härligt att de kom överens för de är ju en av de familjer vi umgås med..viktoria hade lite problem me daisy o matning av valparna meda...

Av nattis - 12 juni 2016 20:14

väntar o väntar daisy låt valparna komma nu..... jag får lite smärre panik av att bara sitta här och inte kunna göra nå annat än att titta film el facebooka :(  jag tror jag kan varenda film vi har utantill nu ;( trodde de skulle komma tidigare...

Av nattis - 24 januari 2013 00:44

ber om ursäkt att jag inte varit här på ett tag :) men jag har haft fullt upp me att följa vickan i skolan så hon sköter den... har haft henne i två veckor och så umgänget me sanna o step var vi i pulka backen i kvarntorp det var riktigt kul... vicka...

Av nattis - 21 december 2012 11:26

ber om ursäkt att jag varit dålig på att lagt upp bilder. jag har legat i högfeber o migrän men nu kör vi lite bilder om webläsaren vill vara med ha en bra o trevlig jul ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards